CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 9, 2011

Award Lagi...terima kasih!

Ini daripada Kak Naz@Nazrah Bakery...terima kasih daun keladi kakak. Seperti kata Kak Naz, berbloging baru setahun jagung, tapi saya baru jagung berputik. Jadi saya amat berbesar hati untuk terima award ini daripada kakak. Saya jadikan award ini sebg pembakar semangat untuk dapur saya untuk berasap2 dengan bermacam2 menu untuk hidangan Mr Hubby tercinta dan anak2 tersayang...
Ingin saya kongsikan sedikit peringatan bahawa "Indahnya Islam itu" - Air tangan isteri pahalanya berganda2: Firman Allah:"Dan di antara tanda-tanda kekuasaan-Nya ialah Dia menciptakan untukmu isteri-isteri dari jenismu sendiri supaya kamu cenderung dan berasa tenteram kepadanya, dan dijadikan di antaramu rasa kasih dan sayang…" (Ar-Rum: 21) dan air tangan ibu berkatnya berjuta2: Bagi seorang wanita yang sudah berkeluarga, sememangnya dia berkewajipan menyibukkan diri mengurus rumah tangga dan anak-anaknya dengan tangannya sendiri. Sabda Rasulullah s.a.w.: "… dan seorang isteri adalah pemimpin bagi rumah suami dan anak-anaknya, dan dia akan diminta pertanggungjawaban tentang mereka…" (Riwayat Bukhari dan Muslim dari Abdullah bin Umar r.a.).
Seperti yang telah saya postkan sebelum ini mengenai diri saya apabila saya menerima award ini juga daripada Kak Ayu@KitchenColours, maka saya telah pun melengkapkan fasa kedua peraturannya. Untuk fasa 3, Award 15 recently discovered blogs, saya anugerahkan kepada semua follower blog saya yang singgah sokmo di sini dengan kata salam kenalan dan semoga ukhuwwah kita berpanjangan... Terima kasih diatas sokongan!

4 comments:

  1. Terima kasih dah gantung award yang akak berikan..moga kita sama2 memanfaatkan apa yang kita buat....Sayang awak...

    ReplyDelete
  2. Sayang kakak juga..insya allah kita manfaatkan bersama2...mmuaahhh

    ReplyDelete
  3. Salam Kenalan Muzhirah, Cantik blog ni and love your recipes. Thanks for sharing.

    Mak isah following you now.

    Happy cooking!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...