CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 4, 2011

Hubby Sausage Salad with Mashed Potato and Garlic Toasted Bread

Untuk penyediaan salad ini saya menggunakan Italian Rocket Salad yang dipekkan dan sedia untuk makan dimana di dalam pek tersebut disertakan sekali dengan dressing iaitu fresh balsamic.
Saya mulakan dengan menggorengkan 2 batang sausage yang dipotong kecil sehingga sedikit garing dengan marjerin. Kemudian saya masukkan sedikit bawang kuning yang dihiris dan lada hitam kasar. Gorengkan sehingga naik bau dan angkat. Kemudian saya letakkan sausage ini ke dalam Italian Rocket Salad dan gaulkan dengan dressing yang sedia ada serta saya tambahkan sedikit sos cili thai dan lada hitam kasar sekali lagi untuk perisa yang hot spicy.
Setelah itu, saya hidangkan dengan roti bakar yang disapu garlic spread with herbs dan instant mashed potato yang disediakan dengan hanya menambah air panas sahaja. Sungguh mudah dan segera...tink tink!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...