CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 22, 2011

My 1st Birthday Cake From The Oven - Happy Birthday Zaim!



























21 April, sudah 11 tahun berlalu. Anak sulung saya sudah besar! Pejam celik, pejam celik saja, masa sudah berlalu dan anak2 pun membesar di depan mata...Kali ini, saya berazam untuk membuat kek hari jadi untuk siri "From The Oven". Memandangkan, boleh menjadi hasil bakery sebelum ini. Lalu saya mendapat satu resepi yang memang menarik kaedahnya, Chocolate Birthday Cake (akan saya upload dlm blog bakery). Anak saya, si Zaim membantu mengacau batter kek, katanya nak tolong jugak ma! Cuma hiasan kek ini, hentam saja mengikut apa yang boleh dibuat....
Disamping itu, saya hendak mencuba Multi Cooker Cornell yang kebetulan sampai hari itu juga. Jadi steamboat kuah tomyam menjadi bahan ujikaji...lulus ujian nampaknya cooker ini. Masak main campak2 saja!
Apa pun birthday boy itu, nampak gumbira dengan birthday cake power rangers...semoga menjadi anak yang soleh dan berbakti kepada masyarakat.

1 comment:

  1. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...